§ 1 Postanowienia ogólne
- Sklep dostępny pod adresem nietylkopasta.pl i jest prowadzony przez firmę nietylkopasta.pl Anna Pytkowska, 05-850 Ożarów Maz., ul. Partyzantów 13 L, NIP 1181554813, kontakt@nietylkopasta.pl
- Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną i hurtową za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane przez stronę https://nietylkopasta.pl
- Klient uprawniony jest i zobowiązany do korzystania ze Sklepu Internetowego zgodnie z jego przeznaczeniem.
- Definicje użyte w Regulaminie oznaczają:
- Sklep Internetowy, zwany dalej „Sklepem” , prowadzony przez nietylkopasta.pl Anna Pytkowska, przyjmujący zamówienia poprzez stronę https://nietylkopasta.pl
- Klient – osoba fizyczna, posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca ze Sklepu Internetowego, w szczególności dokonująca zakupów.
- Regulamin – niniejszy regulamin, określający zasady zakupów w Sklepie.
§ 2 Usługi świadczone przez sklep
- Sklep świadczy za pośrednictwem Sklepu Internetowego następujące usługi:
- umożliwianie nabywania Produktów znajdujących się w ofercie Sklepu,
- udzielanie Klientom informacji o Produktach dostępnych w Sklepie,
- dostarczanie informacji marketingowych i handlowych droga elektroniczną.
§ 3 Wymagania techniczne
1. Do korzystania ze Sklepu internetowego jest wymagane:
- Podłączenie do sieci Internet,
- Posiadanie przez Użytkownika przeglądarki Internetowej umożliwiającej wyświetlanie na ekranie komputera dokumentów hipertekstowych (HTML),
- posiadanie konta pocztowego e-mail.
2. Sklep nie gwarantuje, że łączenie oraz przeglądanie stron serwisu będzie odbywało się w sposób niezakłócony oraz pozbawiony wad technicznych.
§ 4 Zakupy w Sklepie
- Ceny Produktów, widoczne na stronie podawane w złotych polskich są cenami brutto, zawierają podatek VAT.
- Do ceny towaru należy doliczyć koszt przesyłki, którego wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i płatności. Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą Klienta. Po złożeniu zamówienia cena zamówionych towarów nie zmieni się.
- Dostarczaniem zamówień zajmuje się firma kurierska – przewidywany czas dostawy to jeden dzień roboczy od dnia następującego po nadaniu przesyłki. Standardowy termin realizacji zamówienia wynosi od 2 do 14 dni (od chwili otrzymania przez nas zamówienia).
- Koszty dostawy zależą od wartości zamówienia. Koszty są wskazane w trakcie procesu składania zamówienia, przed potwierdzeniem zamówienia. Koszt przesyłki ponosi Klient.
- Proces zakupów składa się z pięciu etapów:
- wybór Przedmiotu zamówienia,
- złożenie zamówienia,
- wybór formy płatności i dostawy,
- potwierdzenie złożenia zamówienia,
- płatność.
- Zakupu w Sklepie można dokonać zarówno Klient posiadający konto w Sklepie, jak Klient nieposiadający konta. W czasie składania zamówienia należy podać niezbędne do wykonania umowy i dostarczenia przesyłki dane.
- Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza zawarcie umowy sprzedaży (kupna) zamówionego Produktu.
- Na zamówione produkty Sklep wystawia paragon. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane osobowe lub firmy z podaniem numeru identyfikacji podatkowej (NIP).
§ 5 Formy płatności za zamówienie
- Sklep przyjmuje płatności za zamówienie poprzez system transakcyjny DotPay – szybkie płatności, a wśród nich: Przelewy24, Dotpay i eCard (płatność kartą).
§ 6 Odstąpienie od umowy
- Kupujący może zwrócić zamówiony towar bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania, pod warunkiem, że produkt ten nie był używany. Należy przesłać go na nasz adres wraz z dowodem zakupu. Gwarantujemy zwrot pieniędzy w terminie 14 dni od momentu otrzymania zwrotu. Zwracający ponosi koszt przesyłki. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość (lub poza lokalem przedsiębiorstwa) nie przysługuje jednak konsumentowi w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym. Nie możesz zatem zwrócić e-booka który został dostarczony drogą elektroniczną.
§ 7 Reklamacje
- Każdy Produkt kupiony w Sklepie może być reklamowany.
- Aby złożyć reklamację, należy posiadać dowód zakupu i poinformować sklep za pośrednictwem poczty elektornicznej lub telefonicznie.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od dnia jej zgłoszenia. Klient zostanie powiadomiony o wyniku reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
§ 8 Ochrona danych osobowych
- Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie przez nietylkopasta.pl Anna Pytkowska, 05-850 Ożarów Maz., ul. Partyzantów 13 L, NIP 1181554813, danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. z 2002 r. Dz. U. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych, uniemożliwia wykonanie umowy i zrealizowanie zamówienia.
- Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie w celach marketingowych swoich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. z 2002 r. Dz. U. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) i ich powierzenie podmiotowi trzeciemu w celu przekazywania Klientowi materiałów reklamowych oraz informacji o akcjach promocyjnych, marketingowych i prowadzącym sklep internetowy.
- Administratorem danych osobowych jest nietylkopasta.pl Anna Pytkowska, 05-850 Ożarów Maz., ul. Partyzantów 13 L, NIP 1181554813, kontakt@nietylkopasta.pl
§ 9 Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem, zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r. poz. 1176 z późn. zm.) i Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22 z 2000 r. poz. 271 z późn. zm.).
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych danych przez Klienta.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu jedynie z ważnych przyczyn, takich jak usprawnienie działalności serwisu, wprowadzenie nowych funkcjonalności, rozpoczęcie świadczenia nowych usług lub zmiana przepisów prawa. Użytkownicy zostaną poinformowani o wprowadzonych zmianach.