Dziś mam dla Ciebie zaproszenie do wspólnej akcji, akcji w której wspierać będziemy nasze kulinarne środowisko na Instagramie, a z czasem także na blogach, Facebooku a może nawet TikToku. O co chodzi z #pysznyczwartek? Chcę Was namówić na polecenia najciekawszych Waszym zdaniem przepisów, które stworzyły Wasze koleżanki i koledzy Twórcy kulinarni!
Dlaczego powstał #pysznyczwartek?
Przyznam się Wam do jednego, nie lubię umawiania się na wzajemne polecenia profili i publikowania nie swoich zdjęć. Tak, nigdy tego nie robię, bo w poleceniach tego typu widzę pewną nieszczerość. Zapewne powiecie, że przecież nie polecacie tych twórców, którzy nie tworzą ciekawych treści. A ja Was zapytam, a czy polecenie by miało miejsce, gdyby nie słowna umowa z drugą osobą i obietnica wzajemności? Odpowiedź w wielu przypadkach brzmiała by zapewne – NIE.
Trapi mnie ten temat już od dłuższego czasu i analizując to co się dzieje, starałam się stworzyć akcję, która pozwoli nam wesprzeć całe środowisko kulinarnych Twórców, pokazać naszym odbiorcom tych Twórców, których my uznajemy za wartościowych, albo te przepisy, które wybitnie się komuś udały w poprzedzającym tygodniu. Tu nie ma przymusu, wyznaczonej ilości osób, nie musi iść za tym zwrotne polecenie.
Nagradzajmy innych za pracę którą robią i przepisy, które tworzą. Pozwólmy naszym odbiorcom na poznawanie innych blogów i profili kulinarnych.
Na czym polega akcja?
Akcję zaczynamy od czwartkowych poleceń najlepszych przepisów z całego tygodnia u Innych Twórców. Działamy na dwa sposoby!
- W Twoim czwartkowym poście na Instagramie oprócz swoich treści poleć jeszcze kilka innych super przepisów i oznacz ich autorów. Użyj hashtagu #pysznyczwartek abym mogła zobaczyć i pokazać Twoje polecenia na moim profilu @influencerimarketing.
- Przygotuj Insta Stories z wyjaśnieniem akcji (możesz też użyć jednej z grafik poniżej, pobierz ją i wstaw jako pierwsze stories), a w kolejnych stories poleć kilka Twoim zdaniem najciekawszych przepisów z tego tygodnia i oznacz ich autorów! Jeśli chcesz oznacz też @influencerimarketing abym mogła repostować Twoje treści!
Na początku zanim akcja nie stanie się powszechnie znana warto wyjaśniać jej zasady Waszym odbiorcom. Niech wiedzą, że polecacie tylko najlepsze i najbardziej wartościowe przepisy i Twórców a dzięki temu budujemy zaangażowanie. Moim celem jest stworzenie takiej akcji, która będzie powszechnie znana i lubiana. Chcę aby Wasi odbiorcy czekali co tydzień na czwartkowe polecenia i korzystali z nich tak samo jak korzystają z Waszych przepisów. Dlatego zadbajcie o jakość polecanych treści 🙂